Fontos tudni

Gyakran feltett kérdések

Hogyan zajlik a pályafoglalás?

Telefonon, Facebookon, e-mail-ben, itt az oldalon. A felsoroltak közül bármelyiken elérhetsz minket és foglalhatsz pályát.

Mit kell pontosan tudni már a foglaláskor?

Időpontot és létszámot. Ezek a legfontosabb információk, amikor pályát szeretnél foglalni. Ezenfelül elszoktunk kérni egy telefonszámot, amin elérhető vagy, ugyanis a játék előtti napon telefonon pontosítunk mindent a foglalással kapcsolatban.

Mit érdemes hozni a játékra?

Kesztyűt, vastagtalpú cipőt és egy kapucnis felsőt, amit szintén nem sajnálsz.

Szemüveges vagyok, játszhatok?

Természetesen igen, a maszk alá fel lehet húzni.

Mennyi a minimum létszám?

Mi azon kevés paintball pályák közé tartozunk, ahova akár 6 fővel is eljöhetsz.

Rossz idő várható, tudok játszani?

Jelenleg 4 helyszínen van fedett pályánk, ahol télen-nyáron is kényelmesen lehet játszani.

 

Házirend:

  • Alulírott kijelentem, hogy a Maxim Magyarország Egyesület (Adószám:18749456-2-03), mint üzemeltető által üzemeltetett -paintball,lasertag, buborékfoci, éőcsocsó- pályát és az általa rendelkezésemre bocsátott felszerelést saját felelősségemre, rendeltetésszerűen használom.

 

  • Kijelentem, hogy a felszerelés és a pálya rendeltetésszerű használatáról kioktatásra kerültem, kötelezettséget vállalok a szabályok maradéktalan betartására.

 

  • Kötelezettséget vállalok arra, hogy használat után az eszközöket visszaszolgáltatom az üzemeltető képviselője részére. A felszerelések fent meghatározott értékét elfogadom, maximális odafigyeléssel vigyázok azokra, megóvom állagukat, a felszerelésben keletkezett, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat megtérítem.

 

  • Kijelentem, hogy az paintballpálya használatának a veszélyével és a kockázataival tisztában vagyok, azt saját felelősségemre vállalom. Tudomásul veszem, hogy az akadálypálya használata veszélyes szabadidő elfoglaltság, melyet azon személyek folytathatnak, akiknek fizikai és szellemi képességei lehetővé teszik, hogy az üzemeltető által meghatározott biztonsági követelményeknek megfelelően használják a pályát.

 

  • Kijelentem, hogy követelményeknek megfelelek, a pályákat az üzemeltető képviselője által bemutatott módon használom.
    Felelősségem teljes tudatában kijelentem, hogy gyógyszer és drog befolyása alatt nem állok, tudomásul veszem, hogy ilyen befolyásoltság alatt a pálya használata szigorúan tilos.

 

  • Kijelentem, hogyha nem rendeltetésszerűen és előírás szerint használom a felszerelést és a pályát, és ezáltal okozok magamban vagy harmadik félben sérülést vagy egyéb kárt, úgy a felelősség engem terhel, az üzemeltető nem vonható felelősségre.

 

  • Kijelentem, hogy a harmadik személy által ily módon nekem okozott kárért sem terjesztek elő semmilyen jogcímen üzemeltető felé igényt, tudomásul veszem, hogy ilyen esetekért az üzemeltető a felelősségét kizárja.

 

  • 12 éves kor alatt a felügyeletre jogosult személy írásbeli hozzájárulásával válik hitelessé ez a nyilatkozat. Tudomásul veszem, hogy az esetlegesen az üzemeltető által készített kép és hanganyagot a cég felhasználhatja marketing célokra, ehhez hozzájárulok.

Játéktípusok

 

Deathmatch (halálmeccs)

A legegyszerűbb és legrövidebb játékforma. Mindenki mindenki ellen, nincsenek célok vagy csapatok, se pontok, se szabályok. Hősként egymagad próbálsz legyőzni mindenkit vagy gyáván megvárod az utolsó talpon maradót és simán hátba lövöd? Mi a fontosabb számodra, a becsület vagy a hatékonyság?

Team Deathmatch

A két vagy több csapat közül az nyer, amelyik csapat tagja, vagy tagjai “életben maradnak” a pályán.
A csapatok a bázisokról indulnak a megadott jelre.
A játéknak értelem szerűen akkor van vége, ha elfogyott az ellenfél, vagy ha lejárt a játékidő.

Capture the Flag (zászlórablás)

A csapatok bázisa a pálya két ellentétes oldalán helyezkedik el, itt található a “zászló” is. A játék célja, az ellenséges bázisra való bejutás és a zászló megszerzése/megsemmisítése. Haladó szinten annak eljuttatása a saját bázisra.
Fokozott csapatmunkára és megfelelő feladatmegosztásra épít, hiszen el kell dönteni milyen taktikával védik a saját zászlót és szerzik meg az ellenfélét.

War in the Depth (harc a mélyben)

A játékosok a pálya különböző pontjáról indulnak, céljuk a többi játékos minél többszöri kilövése. Minden egyes találat egy pontot ér. Akit eltaláltak, kimegy a pálya szélére, és csak bizonyos idő múlva térhet vissza a játékba. A játék időre megy, aki a végén a legtöbb pontot gyűjti össze az nyer.

Counter Strike – Bomb (bomba)

A játékban az egyik csapatnak (terroristák) megfelelő idő alatt kell elrejteniük egy „bombát” bárhol a pályán. Miután elrejtették a „bomba” elkezd visszaszámolni, ennyi ideje van a másik csapatnak (kommandósok), hogy felkutassák, majd hatástalanítsák. Ha „felrobban” vagy az összes kommandós kiesik, a terroristák győznek. Amennyiben a kommandósoknak sikerül hatástalanítani a bombát ők győztek.

Counter Strike – VIP

A játék központjában a VIP áll, akinek feltűnő ruházata és gyenge fegyvere van – már ha egyáltalán kap fegyvert. Az egyik csapat (testőrök) feladata, hogy eljuttassák a pályán keresztül A pontból B pontba épségben a VIP, akire közben a másik csapat (terroristák) tagjai vadásznak. Igazi adrenalin bomba, egyetlen szerencsés találat véget vethet az egész játéknak.

Róka-vadászat

A játékosokból kijelölés, vagy önkéntes alapon ki kell választani az összjátékosok számához viszonyítva 1 vagy 2 rókát. A rókák arányában nagyobb mennyiségű muníciót kapnak, mint az őket űző vadászok. A játék megkezdését követően a rókák egyeztetés alapján előnyt élvezve elrejtőznek a maguk választotta rejtekhelyeken. A játékmesterek csak ezt követően engedhetik a vadászokat a nemes vadak becserkészésére. A játék mindaddig tart, amíg minden rókát ki nem lőnek, vagy a vadászoknak kiadott lőszerállomány el nem fogy, illetve a vadászokból már senki sem „él”. A rókák a játék ideje alatt változtathatják helyüket, de csak a jól körülkerített pályán belül. A pálya elhagyása kizárással jár. A vadászok a játék ideje alatt lőszerüket nem pótolhatják.

Ammo Rush (Lőszerfutam)

A pálya közepén található ládát el kell hozni a saját bázisra. A játékot kétféle módon lehet játszani: üres ládával vagy pedig a ládába mindkét csapat belerak X számú lőszert (pl: mindenki 25 darabot) és azé a csapaté lesz, aki ezt vissza tudja vinni a bázisra.

Brothers Match (testvérek harca)

Két harcos, egymást fedezve, szemben az egész világgal. A játékot 2 fős csapatok játsszák, ahol az egyetlen cél túlélni, mindenki mást semlegesíteni.
Teljes az egymásra utaltság, és egyedül nincs sok esély a túlélésre. 

Nyuszifutás

Legénybúcsúk, születésnapok kötelező programja. Az ünnepelt fegyver nélkül rohan a barátai elől.

Zombi

Egy önként vállalkozó Zombira vadászik a csapat, akit kizárólag fejlövéssel lehet kiiktatni. A Zombi által lelőtt játékosok Zombivá válnak, és így gyarapszik a létszámuk.

Scenario

Egy klasszikus játékforma, ahol a szlogen: „gondolkodj nagyban”. Történelmi csaták újrajátszása vagy kitalált (filmekből-könyvekből vett) ütközetek megvalósítása. A központi küldetés mellett, kisebb csapatoknak többféle részfeladatot is ki lehet jelölni. Itt már komolyabb szerepet kap a kitartás és az akaraterő. 

Párbaj

A párbaj etikett íratlan szabálya szerint: 1 sértett, 1 segéd, 1 fegyver, 1 lőszer.
Egymásnak háttal 10-10 lépés.

Mészárlás

Két csapat a réten, fedezék nélkül egymással szemben...